فریت بار به خارج از کشور

فریت بار

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر ، بزرگترین دغدغه مسافران هنگام سفر به کشورهای خارجی به ویژه استرالیا ، آمریکا ، کانادا ، کشورهای اروپایی و ... که قصد اقامت طولانی مدت را دارند ، آوردن اقلام زنده ای است که بیش از حد با آنها همراه است. مسافر. است . این اضافه بار مسافر باید توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی به مقصد مسافران ارسال شود که به آن فریت بار می گویند.

اما سوال مهم در اینجا این است که چگونه ابتدا یک شرکت باربری معتبر پیدا کنیم؟ ثانیاً ، بهترین شرکت باربری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه ، ما به برخی از عوامل بهترین شرکت باربری کشتی اشاره می کنیم و توضیحاتی در مورد فرآیند حمل بار مسافری توسط شرکت پادمیرا فری ارائه می دهیم.

برای مشاوره رایگان در مورد کشتی های مسافری و تجاری ، می توانید با کارشناسان ما در Padmira Ferries تماس بگیرید:

ویژگی های بهترین شرکت فریت بار بین المللی

ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتری می تواند در تعیین یک شرکت هواپیمایی عالی تأثیر داشته باشد. هر شرکت باربری یا حمل و نقل هوایی دارای ویژگی هایی است که برتری آن را نسبت به سایر رقبا نشان می دهد. اما به طور کلی برخی از این ویژگی ها را در اینجا معرفی می کنیم که از نظر مسافر بسیار مهم هستند.

هزینه هر کیلو محموله هوایی

هزینه حمل و نقل مهمترین عامل در انتخاب شرکت ارسال بار مسافر برای هر مسافر است. بدون شک اولین س questionالی که هر شخصی که درخواست ارسال بار دارد از شما می پرسد این است که هزینه ارسال هر کیلو بار به مقصد چقدر است. این هزینه برای انواع مختلف محموله بر اساس تعرفه خطوط هوایی صادرکننده بارنامه متفاوت است و هرچه محموله سنگین تر باشد ، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

محدوده معمول وزن بار به شرح زیر است:

بار کم وزن

وزن 45 کیلوگرم

بار 45 تا 100 کیلوگرم

بار 100 تا 300 کیلوگرم

بار 300 کیلوگرم به بالا

در این دوره ها ، هر شرکت هواپیمایی دارای تعرفه ای متفاوت از سایر شرکت ها است.

یادداشت مهم :

تعیین هزینه فریت به ازای هر کیلو بار هوایی بر اساس خدماتی است که هر شرکت باربری ارائه می دهد. به عنوان مثال: بسته بندی ، حمل و نقل ، تشریفات فرودگاهی و گمرکی و غیره تأثیر مستقیمی بر تعیین هزینه دارند.

خدمات فریت بار و حمل و نقل

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین یک شرکت باربری خوب ، بسته بندی دقیق و اصولی بارهای مسافری یا تجاری است. بدون شک مهمترین عامل در حمل و نقل هوایی بسته بندی بار است. که از آسیب جلوگیری می کند. اگر بسته بندی دقیق و اصولی نباشد ، بدون شک تجهیزات شما در حین حمل آسیب می بینند.

به عنوان مثال ، برای یک کشتی کشتی به کانادا ، شما مجموعه ای از ظروف شیشه ای آشپزخانه دارید که با هزینه زیادی حمل می شود. اگر این لوازم جانبی به صورت استاندارد بسته بندی نشده و از کاغذ نایلون و ضربه گیر استفاده می کند. بدون شک آنها آسیب خواهند دید.

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی

برای انجام کارهای گمرکی و فرودگاهی ، به یک متخصص نیاز دارید که این کار را برای شما انجام دهد. شرکت پادمیرا راه با کارشناسان حرفه ای و مجرب این کار را برای شما انجام می دهد.

سرعت و دقت

سرعت و دقت در ارسال محموله به مقاصد خارجی برای هر مسافری بسیار مهم است و مسافر می خواهد محموله در زمان مشخص شده به مقصد برسد و همچنین در ارسال دقت نماید. متأسفانه برخی از شرکت ها در این امر کوتاهی می کنند و این باعث نارضایتی مسافران می شود. شرکت پادمیرا راه هر زمان که مسافر بخواهد محموله را تحویل بگیرد ، آن را به موقع ارسال می کند. بدین منظور ، محموله را به مدت 30 روز در انبار بسته بندی شده به صورت رایگان نگهداری می کند تا در زمان مقرر برای مسافر ارسال شود. بودن.

توجه داشته باشید که مدت زمان ذخیره سازی 30 روز است و اگر بیشتر طول بکشد ، هزینه ارسال تعیین می شود.

شرکت راه سان کالا برای راحتی مسافران عزیز ، کار صفر را از صفر تا صد انجام می دهد. از بسته بندی در خانه تا تحویل در فرودگاه مقصد برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا تماس بگیرید:

منبع

  • حمید جعفری

هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران نگرانی کسانی است که این روزها قصد حمل بار از ترکیه را دارند.

فرقی نمی کند تاجر باشید یا مسافر. یا حتی شخصی که قصد دارد پس از اقامت طولانی مدت در ترکیه به ترکیه بازگردد. هزینه یکی از مهمترین معیارهای انتقال بار است.

آگاهی از هزینه ها بخشی از فرایند حمل و نقل است. اول از همه ، شما باید تعرفه قیمت بار را بدانید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

در شرکت Easifrite ، محموله از ترکیه به ایران از سه مسیر زمینی ، هوایی و ریلی منتقل می شود. هزینه هر یک از این مسیرها متفاوت است. شما می توانید هر نوع باری را که دارید از ترکیه با کمترین هزینه وارد کنید.

در این قسمت قصد داریم به طور کامل به موضوع هزینه حمل و نقل از ترکیه به ایران و عوامل موثر بر آن بپردازیم.

با ما همراه باشید.

هزینه ارسال از ترکیه به ایران
دسترسی سریع
عوامل م theثر بر قیمت حمل کالا از ترکیه به ایران

مسیرهای باربری ترکیه به ایران

کدام مسیر برای ارسال محموله از ترکیه به ایران کارآمدتر است؟

هزینه ارسال بار ، بار و خرده فروشی در شرکت EasyFreet

تأثیر مبدا و مقصد در محاسبه هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران

بار اضافی از ترکیه به ایران توسط شرکت Easifrite با نصف قیمت

عوامل م theثر بر قیمت حمل کالا از ترکیه به ایران
هزینه ها به دلیل تغییر ارز و قوانین حمل و نقل ثابت نیستند. برای این منظور می توانید از طریق شماره 02188992504 یا از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت آنلاین از قیمت ارسال از ترکیه به ایران مطلع شوید.

ارسال درخواست
کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

هزینه ارسال از ترکیه به ایران
عوامل متعددی در محاسبه هزینه بار وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماهیت و نوع بار
وقتی با کارشناسان ما در Easifrite تماس می گیرید ، اولین سوالی که احتمالاً از شما می پرسند این است که ماهیت کالا چگونه است؟

پاسخ شما به این س indicatesال نشان می دهد که آیا کالاهای شما در دسته مواد شیمیایی خطرناک هستند یا کالاهای عمومی و معمولی.

سوال بعدی این است که شما چه نوع محموله ای دارید؟

میله ها را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد. هزینه هریک از آنها با توجه به نوع خدمات و امکانات متفاوت است.

محموله
باربری
زمان خرده فروشی
اضافه بار
در ادامه ، ما در مورد هر یک از این موارد به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

حجم و وزن
وزن واقعی و وزن حجمی دو عامل جدایی ناپذیر در محاسبه هزینه بار هستند. وزن واقعی ، وزنی است که با توزین با ترازو به دست می آید. اما وزن حجمی از طریق محاسبات زیر بدست می آید. (از اعداد در مقیاس سانتی متر استفاده کنید)

6000 / (طول × عرض × ارتفاع)

بسته بندی
برای بسته بندی چمدان خود می توانید از وسایلی مانند جعبه های مقوایی ، پالت چوبی و پالت پلاستیکی استفاده کنید. هزینه هریک از آنها متفاوت است. همچنین نوع بسته بندی تاثیر بسزایی در هزینه دارد.

شرکت Easifrite می تواند با توجه به خدماتی که ارائه می دهد و تجربه ای که در این سالها کسب کرده است ، بهترین نوع بسته بندی را برای شما در نظر بگیرد.

کالاهای اینکوترمز
منظور از کالای اینکوترمز مقررات بین المللی است که برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است. با مراجعه به صفحه Incoterms 2020 می توانید از آنها مطلع شوید.

تاثیر اینکوترمز بر هزینه ارسال کالا از ترکیه به ایران
جهت
پس از بررسی موارد بالا ، زمان انتخاب نوع مسیر خود رسیده است. انتخاب مسیر تا حد زیادی به هزینه و زمان بستگی دارد. هزینه ها نیز بسته به خدمات و امکاناتی که در طول مسیر به شما ارائه می شود متفاوت است.

در ادامه به تفصیل در مورد مسیرها صحبت خواهیم کرد.

هزینه های مجوز
برای واردات یا صادرات برخی کالاها مانند لوازم آرایشی به مجوز نیاز دارید و اگر مجوز کالاهای خاصی را ندارید ، هیچ شرکت حمل و نقل با شما همکاری نخواهد کرد.

مبدا و مقصد
مبدا و مقصد آنقدر در هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران تأثیرگذار است که در تیتر دیگری به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، هزینه حمل کالا از ترکیه به تهران با هزینه حمل کالا به دیگر شهرهای ایران متفاوت است. یا هزینه حمل کالا از آنتالیا به تهران با هزینه حمل کالا از سایر شهرهای ترکیه به ایران متفاوت است.

  • حمید جعفری

درباره کشتی ها برای بارهای شخصی به کانادا
حمل و نقل به کانادا (محموله شخصی یا حمل و نقل به کانادا) برای مهاجران ، مقیمان دائم یا موقت کانادا (روابط عمومی) ، کارگران مهاجر و دانشجویان به طور قانونی از طریق کشتی هوایی به فرودگاههای کانادا با هزینه مقرون به صرفه و بدون مالیات.

بنابراین اگر مسافر کانادا هستید یا می خواهید محصول یا بسته ای را برای دوستان یا بستگان خود در این کشور ارسال کنید ، اطلاعات دقیق حمل و نقل خود را با ما تماس بگیرید.

حمل بار به کانادا و قیمت حمل و نقل به کانادا از طریق هوا و هزینه حمل و نقل به کانادا

 

مبلمان و لوازم خانگی اغلب به کانادا ارسال می شود
حمل و نقل معمولاً برای ارسال اقلام خانگی و زنده به عنوان یک ظرف به FCL انجام می شود ، یا برای تحکیم بار شما با بار دیگر (ظرف مشترک یا LCL) و ارسال به کانادا.

شرکت ابتکار ترابر برای اولین بار در زمینه جمع آوری ، بسته بندی و ارسال محموله های خرده فروشی دریایی از ایران به کانادا تخصص یافته است. شما می توانید هرگونه کالا ، مبلمان ، وسایل شخصی ، جهیزیه ، نمونه های تجاری و ... را از طریق دریا به مقصد بندر کانادا با بهترین قیمت ارسال کنید.

در کانادا نماینده شرکت ابتکار ترابر با داشتن انبارهای تحت پوشش گمرک کانادا آماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام کلیه مراحل ترخیص می باشد.

 

چگونه می توانم مطمئن شوم که به کانادا ارسال می کنم؟
تجربه حمل و نقل و حمل بار به کانادا:

داشتن بارنامه معتبر و قابلیت ردیابی بار و پاسخ سریع یکی از مسائل مهم در این زمینه است. اطمینان حاصل کنید که مشورت دقیق از متحمل شدن هزینه های اضافی جلوگیری می کند. شرکت ابتکار ترابر با بیش از 20 سال سابقه در حمل و نقل اقلام شخصی ، اثاثیه و محموله های تجاری به کانادا و دیگر کشورهای جهان ، تمام تلاش خود را جهت ارائه اسناد و گواهی های کامل و دقیق (بارنامه - لیست بسته بندی - گواهی های بهداشتی) انجام می دهد. و…) خواهد داشت

محموله شما باید بیمه شود:

محموله هایی که از ایران به کانادا ارسال می شوند باید توسط شرکت های هواپیمایی یا حمل و نقل پشتیبانی شوند. بیمه حمل و نقل بین المللی بر اساس ارزش بار است. این مقدار ، برای مثال ، برای بارهای شخصی به ازای هر 1 میلیون تومان 1 هزار تومان است.

بیمه حمل و نقل دارای بندهای A ،  و C به نسبت سقف خسارت است. به عنوان مثال ، در مورد محموله شخصی ، بند C بیمه محسوب می شود.

به عنوان مثال: اگر ارزش محموله شخصی شما در ارسال به تورنتو 100 میلیون تومان باشد ، هزینه بیمه شما صد هزار تومان است.

از بسته بندی غافل نشوید:

هنگام ارسال کالا به کانادا برای حمل و نقل منظم ، ممکن است بسته بندی را در خانه انجام دهید و ما آن را در فرودگاه برای حمل و نقل بهتر ارتقا می دهیم. شکننده یا حساس ، می توانید از ما کمک بگیرید. در هر صورت باید نسبت به بسته بندی کالاهای ارسال شده حساس باشید. زیرا بسته بندی ضعیف ، همانطور که در زیر ذکر شد ، می تواند باعث مشکلات و آسیب های جدی شود. (در ادامه ، ما در مورد بسته بندی به تفصیل بحث کرده ایم.)

 

ارسال محموله از کانادا به ایران چطور؟
در حمل بار و ارسال محموله از کانادا به ایران برخی محدودیت ها و قوانین وجود دارد. در حال حاضر ، بیشتر این زمان ها در ظروف بسته امکان پذیر است.

  • حمید جعفری