فریت بار به خارج از کشور

فریت بار

هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران نگرانی کسانی است که این روزها قصد حمل بار از ترکیه را دارند.

فرقی نمی کند تاجر باشید یا مسافر. یا حتی شخصی که قصد دارد پس از اقامت طولانی مدت در ترکیه به ترکیه بازگردد. هزینه یکی از مهمترین معیارهای انتقال بار است.

آگاهی از هزینه ها بخشی از فرایند حمل و نقل است. اول از همه ، شما باید تعرفه قیمت بار را بدانید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

در شرکت Easifrite ، محموله از ترکیه به ایران از سه مسیر زمینی ، هوایی و ریلی منتقل می شود. هزینه هر یک از این مسیرها متفاوت است. شما می توانید هر نوع باری را که دارید از ترکیه با کمترین هزینه وارد کنید.

در این قسمت قصد داریم به طور کامل به موضوع هزینه حمل و نقل از ترکیه به ایران و عوامل موثر بر آن بپردازیم.

با ما همراه باشید.

هزینه ارسال از ترکیه به ایران
دسترسی سریع
عوامل م theثر بر قیمت حمل کالا از ترکیه به ایران

مسیرهای باربری ترکیه به ایران

کدام مسیر برای ارسال محموله از ترکیه به ایران کارآمدتر است؟

هزینه ارسال بار ، بار و خرده فروشی در شرکت EasyFreet

تأثیر مبدا و مقصد در محاسبه هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران

بار اضافی از ترکیه به ایران توسط شرکت Easifrite با نصف قیمت

عوامل م theثر بر قیمت حمل کالا از ترکیه به ایران
هزینه ها به دلیل تغییر ارز و قوانین حمل و نقل ثابت نیستند. برای این منظور می توانید از طریق شماره 02188992504 یا از طریق لینک زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت آنلاین از قیمت ارسال از ترکیه به ایران مطلع شوید.

ارسال درخواست
کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

هزینه ارسال از ترکیه به ایران
عوامل متعددی در محاسبه هزینه بار وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ماهیت و نوع بار
وقتی با کارشناسان ما در Easifrite تماس می گیرید ، اولین سوالی که احتمالاً از شما می پرسند این است که ماهیت کالا چگونه است؟

پاسخ شما به این س indicatesال نشان می دهد که آیا کالاهای شما در دسته مواد شیمیایی خطرناک هستند یا کالاهای عمومی و معمولی.

سوال بعدی این است که شما چه نوع محموله ای دارید؟

میله ها را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد. هزینه هریک از آنها با توجه به نوع خدمات و امکانات متفاوت است.

محموله
باربری
زمان خرده فروشی
اضافه بار
در ادامه ، ما در مورد هر یک از این موارد به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

حجم و وزن
وزن واقعی و وزن حجمی دو عامل جدایی ناپذیر در محاسبه هزینه بار هستند. وزن واقعی ، وزنی است که با توزین با ترازو به دست می آید. اما وزن حجمی از طریق محاسبات زیر بدست می آید. (از اعداد در مقیاس سانتی متر استفاده کنید)

6000 / (طول × عرض × ارتفاع)

بسته بندی
برای بسته بندی چمدان خود می توانید از وسایلی مانند جعبه های مقوایی ، پالت چوبی و پالت پلاستیکی استفاده کنید. هزینه هریک از آنها متفاوت است. همچنین نوع بسته بندی تاثیر بسزایی در هزینه دارد.

شرکت Easifrite می تواند با توجه به خدماتی که ارائه می دهد و تجربه ای که در این سالها کسب کرده است ، بهترین نوع بسته بندی را برای شما در نظر بگیرد.

کالاهای اینکوترمز
منظور از کالای اینکوترمز مقررات بین المللی است که برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است. با مراجعه به صفحه Incoterms 2020 می توانید از آنها مطلع شوید.

تاثیر اینکوترمز بر هزینه ارسال کالا از ترکیه به ایران
جهت
پس از بررسی موارد بالا ، زمان انتخاب نوع مسیر خود رسیده است. انتخاب مسیر تا حد زیادی به هزینه و زمان بستگی دارد. هزینه ها نیز بسته به خدمات و امکاناتی که در طول مسیر به شما ارائه می شود متفاوت است.

در ادامه به تفصیل در مورد مسیرها صحبت خواهیم کرد.

هزینه های مجوز
برای واردات یا صادرات برخی کالاها مانند لوازم آرایشی به مجوز نیاز دارید و اگر مجوز کالاهای خاصی را ندارید ، هیچ شرکت حمل و نقل با شما همکاری نخواهد کرد.

مبدا و مقصد
مبدا و مقصد آنقدر در هزینه ارسال محموله از ترکیه به ایران تأثیرگذار است که در تیتر دیگری به تفصیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، هزینه حمل کالا از ترکیه به تهران با هزینه حمل کالا به دیگر شهرهای ایران متفاوت است. یا هزینه حمل کالا از آنتالیا به تهران با هزینه حمل کالا از سایر شهرهای ترکیه به ایران متفاوت است.

  • حمید جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی