فریت بار به خارج از کشور

فریت بار

فریت بار به کانادا چگونه است؟

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۴۵ ق.ظ

درباره کشتی ها برای بارهای شخصی به کانادا
حمل و نقل به کانادا (محموله شخصی یا حمل و نقل به کانادا) برای مهاجران ، مقیمان دائم یا موقت کانادا (روابط عمومی) ، کارگران مهاجر و دانشجویان به طور قانونی از طریق کشتی هوایی به فرودگاههای کانادا با هزینه مقرون به صرفه و بدون مالیات.

بنابراین اگر مسافر کانادا هستید یا می خواهید محصول یا بسته ای را برای دوستان یا بستگان خود در این کشور ارسال کنید ، اطلاعات دقیق حمل و نقل خود را با ما تماس بگیرید.

حمل بار به کانادا و قیمت حمل و نقل به کانادا از طریق هوا و هزینه حمل و نقل به کانادا

 

مبلمان و لوازم خانگی اغلب به کانادا ارسال می شود
حمل و نقل معمولاً برای ارسال اقلام خانگی و زنده به عنوان یک ظرف به FCL انجام می شود ، یا برای تحکیم بار شما با بار دیگر (ظرف مشترک یا LCL) و ارسال به کانادا.

شرکت ابتکار ترابر برای اولین بار در زمینه جمع آوری ، بسته بندی و ارسال محموله های خرده فروشی دریایی از ایران به کانادا تخصص یافته است. شما می توانید هرگونه کالا ، مبلمان ، وسایل شخصی ، جهیزیه ، نمونه های تجاری و ... را از طریق دریا به مقصد بندر کانادا با بهترین قیمت ارسال کنید.

در کانادا نماینده شرکت ابتکار ترابر با داشتن انبارهای تحت پوشش گمرک کانادا آماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام کلیه مراحل ترخیص می باشد.

 

چگونه می توانم مطمئن شوم که به کانادا ارسال می کنم؟
تجربه حمل و نقل و حمل بار به کانادا:

داشتن بارنامه معتبر و قابلیت ردیابی بار و پاسخ سریع یکی از مسائل مهم در این زمینه است. اطمینان حاصل کنید که مشورت دقیق از متحمل شدن هزینه های اضافی جلوگیری می کند. شرکت ابتکار ترابر با بیش از 20 سال سابقه در حمل و نقل اقلام شخصی ، اثاثیه و محموله های تجاری به کانادا و دیگر کشورهای جهان ، تمام تلاش خود را جهت ارائه اسناد و گواهی های کامل و دقیق (بارنامه - لیست بسته بندی - گواهی های بهداشتی) انجام می دهد. و…) خواهد داشت

محموله شما باید بیمه شود:

محموله هایی که از ایران به کانادا ارسال می شوند باید توسط شرکت های هواپیمایی یا حمل و نقل پشتیبانی شوند. بیمه حمل و نقل بین المللی بر اساس ارزش بار است. این مقدار ، برای مثال ، برای بارهای شخصی به ازای هر 1 میلیون تومان 1 هزار تومان است.

بیمه حمل و نقل دارای بندهای A ،  و C به نسبت سقف خسارت است. به عنوان مثال ، در مورد محموله شخصی ، بند C بیمه محسوب می شود.

به عنوان مثال: اگر ارزش محموله شخصی شما در ارسال به تورنتو 100 میلیون تومان باشد ، هزینه بیمه شما صد هزار تومان است.

از بسته بندی غافل نشوید:

هنگام ارسال کالا به کانادا برای حمل و نقل منظم ، ممکن است بسته بندی را در خانه انجام دهید و ما آن را در فرودگاه برای حمل و نقل بهتر ارتقا می دهیم. شکننده یا حساس ، می توانید از ما کمک بگیرید. در هر صورت باید نسبت به بسته بندی کالاهای ارسال شده حساس باشید. زیرا بسته بندی ضعیف ، همانطور که در زیر ذکر شد ، می تواند باعث مشکلات و آسیب های جدی شود. (در ادامه ، ما در مورد بسته بندی به تفصیل بحث کرده ایم.)

 

ارسال محموله از کانادا به ایران چطور؟
در حمل بار و ارسال محموله از کانادا به ایران برخی محدودیت ها و قوانین وجود دارد. در حال حاضر ، بیشتر این زمان ها در ظروف بسته امکان پذیر است.

  • حمید جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی