فریت بار به خارج از کشور

فریت بار

بهترین شرکت فریت بار در ایران

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش خبرگزاری مهر ، بزرگترین دغدغه مسافران هنگام سفر به کشورهای خارجی به ویژه استرالیا ، آمریکا ، کانادا ، کشورهای اروپایی و ... که قصد اقامت طولانی مدت را دارند ، آوردن اقلام زنده ای است که بیش از حد با آنها همراه است. مسافر. است . این اضافه بار مسافر باید توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی به مقصد مسافران ارسال شود که به آن فریت بار می گویند.

اما سوال مهم در اینجا این است که چگونه ابتدا یک شرکت باربری معتبر پیدا کنیم؟ ثانیاً ، بهترین شرکت باربری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه ، ما به برخی از عوامل بهترین شرکت باربری کشتی اشاره می کنیم و توضیحاتی در مورد فرآیند حمل بار مسافری توسط شرکت پادمیرا فری ارائه می دهیم.

برای مشاوره رایگان در مورد کشتی های مسافری و تجاری ، می توانید با کارشناسان ما در Padmira Ferries تماس بگیرید:

ویژگی های بهترین شرکت فریت بار بین المللی

ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتری می تواند در تعیین یک شرکت هواپیمایی عالی تأثیر داشته باشد. هر شرکت باربری یا حمل و نقل هوایی دارای ویژگی هایی است که برتری آن را نسبت به سایر رقبا نشان می دهد. اما به طور کلی برخی از این ویژگی ها را در اینجا معرفی می کنیم که از نظر مسافر بسیار مهم هستند.

هزینه هر کیلو محموله هوایی

هزینه حمل و نقل مهمترین عامل در انتخاب شرکت ارسال بار مسافر برای هر مسافر است. بدون شک اولین س questionالی که هر شخصی که درخواست ارسال بار دارد از شما می پرسد این است که هزینه ارسال هر کیلو بار به مقصد چقدر است. این هزینه برای انواع مختلف محموله بر اساس تعرفه خطوط هوایی صادرکننده بارنامه متفاوت است و هرچه محموله سنگین تر باشد ، هزینه آن نیز بیشتر می شود.

محدوده معمول وزن بار به شرح زیر است:

بار کم وزن

وزن 45 کیلوگرم

بار 45 تا 100 کیلوگرم

بار 100 تا 300 کیلوگرم

بار 300 کیلوگرم به بالا

در این دوره ها ، هر شرکت هواپیمایی دارای تعرفه ای متفاوت از سایر شرکت ها است.

یادداشت مهم :

تعیین هزینه فریت به ازای هر کیلو بار هوایی بر اساس خدماتی است که هر شرکت باربری ارائه می دهد. به عنوان مثال: بسته بندی ، حمل و نقل ، تشریفات فرودگاهی و گمرکی و غیره تأثیر مستقیمی بر تعیین هزینه دارند.

خدمات فریت بار و حمل و نقل

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین یک شرکت باربری خوب ، بسته بندی دقیق و اصولی بارهای مسافری یا تجاری است. بدون شک مهمترین عامل در حمل و نقل هوایی بسته بندی بار است. که از آسیب جلوگیری می کند. اگر بسته بندی دقیق و اصولی نباشد ، بدون شک تجهیزات شما در حین حمل آسیب می بینند.

به عنوان مثال ، برای یک کشتی کشتی به کانادا ، شما مجموعه ای از ظروف شیشه ای آشپزخانه دارید که با هزینه زیادی حمل می شود. اگر این لوازم جانبی به صورت استاندارد بسته بندی نشده و از کاغذ نایلون و ضربه گیر استفاده می کند. بدون شک آنها آسیب خواهند دید.

انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی

برای انجام کارهای گمرکی و فرودگاهی ، به یک متخصص نیاز دارید که این کار را برای شما انجام دهد. شرکت پادمیرا راه با کارشناسان حرفه ای و مجرب این کار را برای شما انجام می دهد.

سرعت و دقت

سرعت و دقت در ارسال محموله به مقاصد خارجی برای هر مسافری بسیار مهم است و مسافر می خواهد محموله در زمان مشخص شده به مقصد برسد و همچنین در ارسال دقت نماید. متأسفانه برخی از شرکت ها در این امر کوتاهی می کنند و این باعث نارضایتی مسافران می شود. شرکت پادمیرا راه هر زمان که مسافر بخواهد محموله را تحویل بگیرد ، آن را به موقع ارسال می کند. بدین منظور ، محموله را به مدت 30 روز در انبار بسته بندی شده به صورت رایگان نگهداری می کند تا در زمان مقرر برای مسافر ارسال شود. بودن.

توجه داشته باشید که مدت زمان ذخیره سازی 30 روز است و اگر بیشتر طول بکشد ، هزینه ارسال تعیین می شود.

شرکت راه سان کالا برای راحتی مسافران عزیز ، کار صفر را از صفر تا صد انجام می دهد. از بسته بندی در خانه تا تحویل در فرودگاه مقصد برای کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید با کارشناسان ما در پادمیرا تماس بگیرید:

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی